Βασικό μέρος του προγράμματος του Δημοτικού καλύπτεται από τα Βιωματικά προγράμματα. Ενδεικτικά αναφέρονται:
«Αμπέλι, Σταφύλι, Κρασί»
Οι μικροί μαθητές μας βρίσκονται στα «λημέρια του Διονύσου», τρυγούν το αμπέλι και πατούν στο πατητήρι τους καρπούς του. Φτιάχνουν κρασί, παίρνουν μούστο, πλάθουν μουστοκούλουρα και τραγουδούν «μεθυστικά τραγούδια».
«Με τη μέλισσα οδηγό»
Οι μαθητές δημιουργούν σταυρόλεξα στους υπολογιστές, λύνουν γλωσσικές και μαθηματικές ασκήσεις, κατασκευάζουν κεριά, τραγουδούν το τραγούδι της μέλισσας και φτιάχνουν γευστικούς λουκουμάδες.
«Μικροί Αρχαιολόγοι»
Σκοπός του προγράμματος «Μικροί Αρχαιολόγοι» είναι η βιωματική προσέγγιση και η κατανόηση του έργου του αρχαιολόγου, καθώς και το ταξίδι ενός αρχαίου αντικειμένου μέχρι την προθήκη ενός μουσείου.
Όλοι οι μαθητές/τριες έχουν την ευκαιρία να λάβουν μέρος, σε όλα τα στάδια της πορείας ενός ευρήματος, από την ανασκαφή και τη συντήρησή του μέχρι την έκθεσή του σε μουσείο. Είναι ένα συναρπαστικό βιωματικό ταξίδι, στο οποίο τα παιδιά μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες έρχονται σε επαφή με την πολιτισμική μας κληρονομιά μέσω της επιστήμης της Αρχαιολογίας.
«Ταξίδι στους βοτανικούς κήπους του σχολείου μας»
Οι μαθητές παρατηρούν, αγγίζουν και καταγράφουν τα διαφορετικά είδη των φυτών και των δέντρων των Βοτανικών Κήπων του σχολείου. Φυτά και δέντρα όπως η μυρτιά, η δάφνη, η κουμαριά, ο σχίνος, το δεντρολίβανο, η ελιά και τόσα άλλα τους προσκαλούν στο μυρωδάτο κόσμο τους και τους αποκαλύπτουν τη ζωντάνια και την ομορφιά τους. ‘Όλα τα παραπάνω γίνονται θελκτικότερα και πιο σύγχρονα ακόμη με τη χρήση των διαδραστικών πινάκων και των ipads.