Γιατί Παιδικός Σταθμός «Νέα Γενιά Ζηρίδη»;

  1. Τα παιδιά είναι ευτυχισμένα κοντά μας και μεγαλώνουν σε ένα περιβάλλον ασφάλειας, αποδοχής και αγάπης, πλούσιο σε ερεθίσματα.
  2. Τα παιδιά ανακαλύπτουν τις ιδιαίτερες κλίσεις τους, καλλιεργώντας την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθησή τους.
  3. Το κάθε παιδί  προσεγγίζεται εξατομικευμένα και με βάση τις ανάγκες του. 
  4. Τα παιδιά μαθαίνουν με βιωματικό τρόπο, μέσω της ανακάλυψης, της  εξερεύνησης, του πειραματισμού και του παιχνιδιού.
  5. Τα παιδιά ανακαλύπτουν τον κόσμο, μέσα από τις αισθήσεις και το σώμα τους.
  6. Τα παιδιά αναπτύσσονται ολόπλευρα, νοητικά, συναισθηματικά, κοινωνικά και σωματικά.
  7. Τα παιδιά εκπαιδεύονται με στόχο την ανάπτυξη ενός συνδυασμού πολύτιμων για τη ζωή τους δεξιοτήτων:
  • ατομικές δεξιότητες (αυτονομία, αυτοεξυπηρέτηση, υπευθυνότητα, συναισθηματική νοημοσύνη, αγωγή υγείας)
  • κοινωνικές δεξιότητες (συνεργασία, επικοινωνία, διαχείριση σχέσεων)
  1. Τα παιδιά μαθαίνουν βιωματικά να αναπτύσσουν βασικές αξίες της ζωής, όπως ο σεβασμός και η αγάπη προς τους άλλους, η ευγένεια, η συνεργασία, η αλληλεγγύη.
  2. Τα παιδιά  καλλιεργούν  τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους.
  3. Τα παιδιά αποκτούν τις απαραίτητες βάσεις για να γίνουν πολίτες του κόσμου.

 

 

 

Σχετικα Νεα

IMPORTANCE OF NURSERY RHYMES
Singing nursery rhymes can help young children develop their language and communication skills.
ΓΛΩΣΣΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ
Με αφορμή το Πάσχα, κατασκευάσαμε εναν πίνακα όπου τα παιδιά μαθαίνουν μαθηματικά απαριθμόντας τις τελείες πάνω στο μισό α
ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΑΣ

Στον παιδικό σταθμό φτιάξαμε το αρχικό γράμμα του ονόματος μας με διαφανή κολλητική ταινία πάνω σε λευκό χαρτί. Στη συνέχεια, βάψαμε το λευκό χαρτί με νερομπογιά και εμφανίστηκε το γράμμα!

WE PAINTED OUR CLAY FRUIT AND SPOKE ABOUT EATING HEALTHILY
WE NAMED THE PLANTS THAT WE COLLECTED AT THE NATURE WALK
ΔΡΑΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΤΥΦΛΩΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ, ΕΙΔΙΚΟ ΤΥΦΛΟΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΥΦΛΩΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ
Αφήγηση και δραματοποίηση παραμυθιού, αισθητηριακά παιχνίδια, δέσιμο ομάδας και ανταλλαγή συμβολικών δώρων ενώ καταγράψαμε σε braille και πεζά

Pages