Κέντρο Ανάδειξης Κλίσεων

Κέντρο Αθλητισμού

Πιστοί στην αποστολή μας, «Στο πιο σύγχρονο περιβάλλον, διαπλάθουμε τους ηγέτες του αύριο, τους πολίτες του κόσμου», το Κέντρο Ανάδειξης Κλίσεων (Κ.Α.Κ) ξεκίνησε νέες συνεργασίες με επί κεφαλής εξειδικευμένους και αναγνωρισμένους προπονητές, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Οι προπονητές μας μεταφέροντας τις γνώσεις, την εμπειρία και την τεχνογνωσία τους ενισχύουν περαιτέρω το πνεύμα του αθλητισμού και πρωταθλητισμού στο σχολείο μας.

Στόχος μας είναι από το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό, να  καθοδηγήσουμε  τους μαθητές μας, ώστε να αναδειχθούν τα ιδιαίτερα ταλέντα και  χαρίσματα τους στα διάφορα αθλήματα. Καλλιεργώντας  συστηματικά τις δεξιότητές τους, προετοιμάζουμε την εισαγωγή των μαθητών στα ειδικά διαμορφωμένα αθλητικά τμήματα Γυμνασίου και Λυκείου, εφόσον το επιθυμούν.

Συγκεκριμένα, το υποστηρικτικό πρόγραμμα για τα αθλητικά τμήματα Γυμνασίου και Λυκείου περιλαμβάνει,

  • Επιστημονική υποστήριξη για την πρόληψη τραυματισμών
  • Ειδικό διατροφικό διαιτολόγιο
  • Προπόνηση με στόχο την ενίσχυση της τεχνικής, στο άθλημα επιλογής τους
  • Ψυχολογική υποστήριξη για την επίτευξη των στόχων τους και διαχείριση του απαιτητικού προγράμματος τους

Τέλος, αναπτύξαμε νέο μηχανισμό ο οποίος δίνει τη δυνατότητα στους αποφοίτους μας,  διεκδίκησης υποτροφιών σε Πανεπιστήμια της Αμερικής.

   Ας ευχηθούμε στα παιδιά μας, Καλή Αθλητική Χρονιά!

 

Με Εκτίμηση

Άκης Ζήκος

Διευθυντής Αθλητικών Προγραμμάτων  Nέα Γενιά Ζηρίδη

ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ ΚΛΙΣΕΩΝ (Κ.Α.Κ)

Στο Κ.Α.Κ,  αναπτύσσουμε τις ιδιαίτερες κλίσεις και δεξιότητες  των παιδιών, αναδεικνύοντας τα ταλέντα τους. Διαμορφώσαμε προγράμματα που βασίζονται στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα κάθε ηλικίας. Παράλληλα, ενισχύουμε τις ιδιαίτερες κλίσεις και το ταλέντο του κάθε αθλητή- μαθητή ξεχωριστά,  ώστε να ενταχθεί ομαλά στο σύνολο της ομάδας .  

Με απώτερο στόχο την πνευματική και σωματική ευεξία των μαθητών – αθλητών, προσφέρουμε μια σειρά αθλητικών προγραμμάτων όπως :

  • Στίβος
  • Κολύμβηση
  • Συγχρονισμένη Κολύμβηση
  • Ποδοσφαιρό
  • Tennis
  • Γενικη Γυμναστική – Ενόργανη
  • Volley
  • Basketball
  • Tae Kwon Do
  • Χορό – Μπαλέτο – Zumba

Τέλος συμπεριλάβαμε το πρωτοποριακό πρόγραμμα συναισθηματικής νοημοσύνης μέσω του Αθλητισμού, «Leading Through Sports» .

 

ΜΠΑΣΚΕΤ

Το Σχολείο μας είναι πλέον στην ευχάριστη θέση να συνεργάζεται με τον κ. Χουχουλή Δημήτρη. Η ενασχόληση του με την προπονητική ξεκίνησε  το 1992 και συνεχίζεται μέχρι και σήμερα, με ρεκόρ 262 νίκες στα εθνικά πρωταθλήματα.  Σήμερα είναι προπονητής της ανδρικής ομάδας μπάσκετ Α.Σ. Πανερυθραϊκού, η οποία αγωνίζεται στην Α2 Εθνική. Mε αυτήν την ομάδα, κατέκτησε το ρεκόρ των 79 νικών στην ΕΣΚΑ και 195 νίκες στα εθνικά πρωταθλήματα. Από το 2012, ανέλαβε καθήκοντα αρχιπροπονητή των Ακαδημιών του συλλόγου, που σήμερα αριθμεί 270 παιδιά .

Στόχος μας είναι η γνώση όλων των πτυχών του αθλήματος της καλαθοσφαίρισης, από το απλό παιχνίδι μέχρι το επίπεδο του πρωταθλητισμού.

Η εκμάθηση και εμπέδωση των δεξιοτήτων του basketball επιτυγχάνεται με σύγχρονες  μεθόδους διδασκαλίας, σε ευχάριστο κλίμα μάθησης, δίνοντας έμφαση στην εσωτερική παρακίνηση των μαθητών.Οι προπονήσεις πραγματοποιούνται στο κλειστό γήπεδο του Δήμου Σπατών. 

Καλαθοσφαίριση-Basketball Α΄και Β΄Δημοτικού

  1. Μύηση στην καλαθοσφαίριση.
  2. Ανάπτυξη φυσικών και κινητικών ικανοτήτων (ταχύτητα, αντοχή, επιδεξιότητα).
  3. Εκμάθηση της σωστής στάσης του σώματος.
  4. Προάσπιση της υγείας τους.
  5. Εκμάθηση βασικών τεχνικών του αθλήματος: (ισορροπία, αλλαγή κατεύθυνσης, μετατοπίσεις θέσεων και στάσεων-στάση ετοιμότητας-βασική αμυντική στάση, εξοικείωση με τη μπάλα, ντρίμπλα, σταμάτημα-βηματισμός-άλμα, απλή πάσα, υποδοχή της μπάλας, σουτ, τζαμπ σουτ)

Καλαθοσφαίριση- Basketball Γ΄ Δημοτικού +

  1. Μύηση στην καλαθοσφαίριση
  2. Ανάπτυξη φυσικών και κινητικών ικανοτήτων (ταχύτητα, αντοχή, επιδεξιότητα)
  3. Εκμάθηση της σωστής στάσης του σώματος
  4. Προάσπιση της υγείας τους
  5. Εκμάθηση βασικών τεχνικών του αθλήματος (ισορροπία, αλλαγή κατεύθυνσης, μετατοπίσεις θέσεων και στάσεων-στάση ετοιμότητας- βασική αμυντική στάση, εξοικείωση με τη μπάλα, εκμάθηση ντρίμπλας, σταμάτημα-βηματισμός-άλμα-απλή πάσα-υποδοχή μπάλας-σουτ-τζαμπ σουτ-μπάσιμο-κανονισμός παιχνιδιού-άμυνα και επίθεση)

 

ΤΕΝΝΙΣ

Το Σχολείο μας είναι πλέον στην ευχάριστη θέση να συνεργάζεται με τον Enrique Fernandez και την FTA. Ο  Enrique Fernandez Marin είναι ATP World Tour Coach και έχει εξιδίκευση στο Sport Exercise and Physical Activity και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου από το Πανεπιστήμιο της Μαδρίτης, σε συνεργασία με τη Real Μαδρίτης.

Στόχος μας είναι η γνώση όλων των πτυχών του αθλήματος του τένις από το απλό παιχνίδι μέχρι το επίπεδο του πρωταθλητισμού. Ο Enrique Fernandez Marin  μαζί με την προπονήτρια μας κυρία Παπαγεωργίου Μαρία, συνυπολογίζοντας και την πολυετή εμπειρία του σχολείου στο Τένις, έχουν δημιουργήσει μια πολύ δυνατή ομάδα.

Το τένις έχει χαρακτηριστεί ως «άθλημα για μια ζωή». Είναι πολύ δημοφιλές σε όλο τον κόσμο και παίζεται από άτομα όλων των ηλικιών. Πιστεύεται μάλιστα ότι μπορεί να είναι το ιδανικό άθλημα που βοηθά, όχι μόνο να ζούμε περισσότερο, αλλά και να βελτιώσουμε την ποιότητα της ζωής μας. Στα οφέλη από το τένις συμπεριλαμβάνονται: μειωμένα ποσοστά σωματικού λίπους, αυξημένη αερόβια φυσική κατάσταση και αποφυγή καρδιαγγειακών νοσημάτων.

Κατά τη διάρκεια της σχολικής περιόδου τα παιδιά του Νηπιαγωγείου, εντάσσονται στο πρόγραμμα «mini tennis», ενώ τα παιδιά του Δημοτικού σε πρόγραμμα βασικής τεχνικής.

Τα παιδιά που εντάσσονται στο πρόγραμμα της αντισφαίρισης θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε φιλικούς αγώνες με άλλα σχολεία και συλλόγους.

Mini tennis (Νηπιαγωγείο)

  1. Ασκήσεις εξοικείωσης ρακέτας-μπάλας (drills)
  2. Εκμάθηση τεχνικής των βασικών χτυπημάτων: forehand drive, volée, servis
  3. Βελτίωση της σωματικής κιναίσθησης (χρόνος αντίδρασης, πλευρικότητα, συντονισμός, ισορροπία), πάντα με παιγνιώδη μορφή
  4. Γνώση της ονομασίας των χτυπημάτων και των κανονισμών

Tennis A’ και B’ Δημοτικού

  1. Προδιάθεση του παιδιού για το άθλημα
  2. Εξοικείωση ρακέτας-μπάλας (drills)
  3. Τελειοποίηση των βασικών χτυπημάτων (drive, rever, servis, volée)
  4. Βελτίωση της ικανότητας των ποδιών μέσα στο γήπεδο (footwork)
  5. Παιχνίδι τένις μεταξύ τους (rally), τουλάχιστον 10 μπάλες
  6. Γνώση θεωρίας και κανονισμών

Tennis Γ’ Δημοτικού +

  1. Εκμάθηση ειδικών χτυπημάτων (smash)
  2. Ενδυνάμωση συγκεκριμένων μυών και μετακίνηση μέσα στο γήπεδο
  3. Παιχνίδι τένις μεταξύ τους (rally), πάντα με παιγνιώδη μορφή
  4. Α Enrique Fernandez Marin νάπτυξη τακτικής αγώνα (φιλικοί αγώνες μεταξύ τους)

 

ΧΟΡΟΣ

Το σχολείο μας είναι πλέον στην ευχάριστη θέση να συνεργάζεται με την σολίστ Λαούδη Δήμητρα , η οποία είναι Απόφοιτος των Εκπαιδευτηρίων Ζηρίδη και εργάζεται  ως  χορεύτρια σολίστ στο μπαλέτο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής από το 1990  έως και σήμερα. Παράλληλα, ειναι  καθηγήτρια κλασικού μπαλέτου στην Κρατική  Σχολή Ορχηστικής Τέχνης. Σκοπός μας είναι να δημιουργηθεί μια μικρή «Σχολή χορού» εντός του σχολείου, όπου τα παιδιά εξωτερικεύουν  συναισθήματα μέσω της κίνησης απελευθερώνονται, διασκεδάζουν γυμνάζονται και ανακαλύπτουν τις δυνατότητες τουσώματος τους. Την νέα σχολική χρονιά τα προγράμματα του χορού,  θα εμπλουτιστούν με νέα είδη χορού όπως Zumba Kids για το δημοτικό.

Το μάθημα  κίνηση - ρυθμός - χορός αποσκοπεί στην πρώτη επαφή των παιδιών με διάφορα είδη μουσικής και χορού με ευχάριστο τρόπο, μέσα από ασκήσεις, αλλά και παιχνίδια ρυθμού και  μουσικοκινητικής. Τα παιδιά γυμνάζονται, μαθαίνουν να συνεργάζονται και να πειθαρχούν, αλλά  πάνω από όλα να εκφράζονται! Τέλος, τα παιδιά αποκτούν τις βασικές γνώσεις που θα χρειαστούν μετέπειτα στο μπαλέτο.Το μπαλέτο αποτελεί την ανώτερη μορφή τέχνης μέσω της οποίας μπορούν τα παιδιά να εκφραστούν χωρίς δυσκολία. Από τις μικρές ηλικίες βελτιώνει τη σωστή στάση του σώματος, την ευλυγισία, την ισορροπία, ενδυναμώνει όλες τις μυϊκές ομάδες. Προλαμβάνει ή και διορθώνει τυχόν μυοσκελετικά προβλήματα. Χαρίζει μουσική παιδεία, ωραία κίνηση και διδάσκει την πειθαρχία

Κίνηση- ρυθμός- χορός Νηπιαγωγείου

1. Ευλυγισία

2. Skips, pony gallops, bounces, αλτικότητα, ελαστικότητα του αχίλλειου και των μεταταρσίων

3. Ασκήσεις ρυθμού και αυτοσχεδιασμού: αίσθηση του ρυθμού, μουσικότητα, έκφραση και χορευτικότητα

Μπαλέτο Α’ & Β’ Δημοτικού

1. Μύηση στον κλασικό χορό και την κλασική μουσική

2. Εκμάθηση της σωστής στάσης του σώματος

3. Εκμάθηση βασικών τεχνικών του μπαλέτου στη μπάρα και στο κέντρο

4. Βηματισμοί απλοί και ρυθμικοί

5. Αυτοσχεδιασμός και ομαδική συνεργασία, ώστε να δημιουργηθεί μια χορογραφία (παράσταση), στο κλείσιμο κάθε σχολικής χρονιάς.

 

Μπαλέτο Γ’  Δημοτικού +

1. Εκμάθηση πιο σύνθετων τεχνικών στη μπάρα και στο κέντρο

2. Βηματισμοί συνδιαστικοί με πιο δύσκολα ρυθμικά μοτίβα

3. Αυτοσχεδιασμός και ομαδική συνεργασία ώστε να δημιουργηθεί μια χορογραφία (παράσταση) στο κλείσιμο κάθε σχολικής χρονιάς.

 

LEADING THROUGH SPORTS

Πρόγραμμα Κοινωνικών Δεξιοτήτων και Συναισθηματικής Νοημοσύνης μέσω του Αθλητισμού

Η αλληλεπίδραση των παιδιών μεταξύ τους, είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ένταξη τους στην ομάδα της γειτονιάς, του σχολείου, της εργασίας, της οικογένειας ή της κοινωνίας. Για να επιτευχθεί όμως αυτό απαιτείται η ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας τους. Σε μια κοινωνία όπου τα οικονομικά προβλήματα έχουν πρωταρχικό ρόλο στην αντιμετώπιση της καθημερινότητας, οι κοινωνικές και συναισθηματικές ανάγκες των παιδιών πολλές φορές έρχονται σε δεύτερη μοίρα.

Ο αθλητισμός και το παιχνίδι αποτελούν για τα παιδιά μια ευκαιρία για κοινωνικοποίηση και εκπαίδευση. Τα παιδιά μαθαίνουν να ακολουθούν κανόνες, να σέβονται τα δικαιώματα των άλλων, να συναγωνίζονται σε υγιείς συνθήκες, να διαχειρίζονται σωστά την νίκη και την ήττα, ενώ αυξάνουν την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμησή τους.

Βάζοντας πάντα σε προτεραιότητα τη ψυχική υγεία των παιδιών και την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας τους, δημιουργήσαμε ένα «Πρόγραμμα Ανάπτυξης Κοινωνικών Δεξιοτήτων για Παιδιά μέσω του αθλητισμού», βασισμένο σε επιστημονικές έρευνες, με βασικό σκοπό την ενίσχυση της προσωπικότητας τους μέσα από συγκεκριμένες δραστηριότητες. με οργανωμένο και συστηματικό τρόπο.

Γνωρίζοντας πολύ καλά ότι στις μικρές ηλικίες εγκαθιδρύονται οι συμπεριφορές, απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 5-10 ετών, με στόχο την ανάπτυξη και καλλιέργεια ικανοτήτων όπως η ψυχική ανθεκτικότητα, η επινοητικότητα και η κριτική σκέψη. Τα παιδιά ενισχύονται μέσω του παιχνιδιού και συγκεκριμένων δραστηριοτήτων να:

¬     Αναπτύξουν ατομικές δεξιότητες

¬     Αναγνωρίσουν και να διαχειριστούν τα συναισθήματα τους

¬     Αναπτύξουν την ενσυναίσθηση τους

¬     Αναπτύξουν την ικανότητα τους για εκτίμηση των καταστάσεων που βιώνουν

¬     Ενισχυθούν στη λήψη αποφάσεων και στην επίλυση προβλημάτων

¬     Διαχειριστούν τις φοβίες τους

¬     Διαχειριστούν το θυμό τους

¬     Αντιμετωπίσουν καταστάσεις σχολικού εκφοβισμού

¬     Αντιμετωπίσουν απειλές σεξουαλικής παρενόχλησης

¬     Διαχειριστούν την νίκη ή την ήττα

¬     Αναπτύξουν ικανότητες όπως άρνηση και διαπραγμάτευση

¬     Αναπτύξουν δεξιότητες δόμησης σχέσεων

¬     Αναπτύξουν και να ενισχύσουν τη χρήση του διαλόγου

¬     Αναπτύξουν το συνεργατικό πνεύμα

¬     Βελτιώσουν της προσοχή τους και τα όρια τους

Φρόσω  Πατσού
M.Sc. Ψυχολόγος - Αθλητική Ψυχολόγος
Επιστημονική Συνεργάτιδα Εθνικής Ομάδας Στίβου

 

ΒΟΛΛΕΥ

 

Yπεύθυνος Προπονητής είναι ο κ.Μονδέλος Στέφανος

Από το 1998 ασχολείται επαγγελματικά με την προπονητική της πετοσφαίρισης και το 2009 κέρδισε και πρωτάθλημα με την ομάδα των Μελισσιών , όπως από το 2013 έως και σημερα βρίσκεται με τις ομάδες των Κορασίδων και των Νέων κάθε χρόνο στο Final Four.

Η Πετοσφαίριση είναι Ολυμπιακό άθλημα το οποίο αποτελείται από αντρικές και γυναικείες ομάδες των 6 ατόμων. Η ένταξη του αθλήματος στους Ολυμπιακούς αγώνες  σημειώθηκε το 1964.

Ο λόγος που διδάσκεται και στο σχολείο μας , είναι γιατί θεωρείται  ένα πολύ ενδιαφέρον άθλημα που στοχεύει τόσο στην ανάπτυξη του σώματος αλλά και του μυαλού.

Μέσα από την παιγνιώδη μορφή του γίνεται ιδιαίτερα αγαπητό στα παιδιά και έχει ως στόχο την εκμάθηση της ομαδικότητας και της συνεργασίας. Τα παιδιά μαθαίνουν να λειτουργούν μέσα σε ομάδα και σέβονται τους συναθλητές -συμμαθητές και τους συνανθρώπους τους. Δευτερεύοντα οφέλη εξίσου σημαντικά, είναι και η μυϊκή ενδυνάμωση και συναρμογή, καθώς  και η βελτίωση της δύναμης και της  αντοχής. Απευθύνεται σε όλα τα παιδιά και τα παροτρύνει να νιώσουν τα οφέλη της άσκησης,  μέσα από τη χαρά του παιχνιδιού.

Πετοσφαίριση -  Volleyball Α', Β',Γ' δημοτικού

Καλλιέργεια αντίληψης

Καλλιέργεια αντανακλαστικών με ασκήσεις υπό μορφή παιχνιδιού.               

Εκμάθηση βασικών δρομικών ασκήσεων.

Εκμάθηση τεχνικής πάσας με δάχτυλα μέσα από παιχνίδια.

Εκμάθηση τεχνικής μανσέτας μέσα από παιχνίδια

Πετοσφαίριση -  Volleyball Ε' Δημοτικού +

Καλλιέργεια αντίληψης

Καλλιέργεια αντανακλαστικών

Καλλιέργεια ομαδικού πνεύματος

Καλλιέργεια ομαδικότητας και συνεργασίας.

Καλλιέργεια κιναισθητικής ικανότητας.

Εκγύμναση σώματος.

Βελτίωση φυσικής κατάστασης.

Εκμάθηση τεχνικής της πάσας με δάχτυλα.

Εκμάθηση τεχνικής της μανσέτας.

Εκμάθηση τεχνικής της επίθεσης.

Εκμάθηση τεχνικής του σέρβις.

Ανάπτυξη παιχνιδιού.

ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ

Υπευθυνη Προπονήτρια,  κα.Μολφέτα Μαριάννα

Πτυχιούχος Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα στην κολύμβηση και Μaster’s στο Sport Management. Πρωταθλήτρια κολύμβησης με τoν σύλλογο του Παλαιού Φαλήρου, μέλος της εθνικής ομάδας και παίκτρια water polo. Επί σειρά ετών υπεύθυνη σχολών κολύμβησης σε μεγάλους και ιστορικούς συλλόγους, όπως  Παλαιό Φάληρο, Νηρέας Χαλανδρίου, Παναθηναϊκός.

Υπεύθυνη Φυσικής Αγωγής στο σχολείο μας, προπονήτρια κολύμβησης στο πρωινό, μεσημεριανό και απογευματινό πρόγραμμα του σχολείου μας.

Οι μαθητές μας μαθαίνουν και εξοικειώνονται με την κολύμβηση,  αναπτύσσουν την αντοχή τους και εκπροσωπούν το σχολείο σε κολυμβητικούς αγώνες με αλλά σχολεία.

Η πισίνα μας είναι κλειστή, 25 μέτρων και  6 διαδρομών, με σταθερή θερμοκρασία νερού στους  27  βαθμούς.

Υπάρχουν  αποδυτήρια, ξεχωριστά για αγόρια και κορίτσια, με  ντους με  ζεστό νερό.

Οι μαθητές του  παιδικού  σταθμού,  έχουν τη δυνατότητα να ξεκινήσουν τη γνωριμία τους με την κολύμβηση μέσω μαθημάτων που γίνονται στην παιδική πισίνα, με σταθερή θερμοκρασία  31 βαθμών.

Το  άθλημα της κολύμβησης διδάσκουν και προπονούν  καθηγητές Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα στην κολύμβηση, πρώην πρωταθλητές.

Βασικός μας στόχος είναι η τελειοποίηση της τεχνικής στο ελεύθερο, το ύπτιο και το πρόσθιο , την πεταλούδα καθώς επίσης και η γνωριμία των παιδιών με την μικτή ατομική. Γίνονται περισσότερα μέτρα για τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης και αντοχής, εκκινήσεις από τον βατήρα, ταχύτητες, εκμάθηση στροφών στα 4 στυλ κολύμβησης, ομαδικό αγώνισμα (σκυταλοδρομίες).

Οι μαθητές που εντάσσονται στις ακαδημίες  κολύμβησης  ακολουθούν  προγράμματα ανάλογα με την ηλικία και την κολυμβητική  τους ικανότητα.

 

ΤAE KWON DO

Υπεύθυνη Προπονήτρια κα Κανελλοπούλου Έλενα

Προπονήτρια του ολυμπιακού Tae Kwon Do. Κατέχει μαύρη ζώνη 5Dan και άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος από το 2000. Είναι διαιτήτρια της Ελληνικής Ομοσπονδίας κατηγορίας Α, και έχει επιλεγείι από την Ελληνική Ομοσπονδία Tae Kwon Do ως οργανωτικό μέλος το 2004 στους Ολυμπιακούς άγονες,  που διεξήχθησαν στο στάδιο του  Tae Kwon Do στην Αθήνα. Επίσης κατέχει μαύρη ζώνη και δίπλωμα εκπαιδευτή στο Ηapkido (δεύτερη πολεμική τέχνη).

To Tae Kwon Do είναι ένα από τα πιο δημοφιλή σπορ, το οποίο δεν αποβλέπει μόνο στην αυτοάμυνα, αλλά γυμνάζει και ξεκουράζει τα παιδιά. Από το 2000 έγινε επίσημο Ολυμπιακό άθλημα. Βασικές αρχές του είναι η πειθαρχία και η αυτοσυγκέντρωση, οι οποίες βοηθούν στη σωματική απόδοση και γι αυτό καλλιεργούνται συνεχώς στην προπόνηση. Αν και το συγκεκριμένο άθλημα διδάσκει και τη χρήση των χεριών, τόσο ως μέσο αυτοάμυνας όσο και ως μέσο επίθεσης, εν τούτοις είναι μία πολεμική τέχνη που βασίζεται στις κλωτσιές και γι’  αυτό είναι ιδανική για όσους έχουν ευλυγισία και όχι δύναμη.

Tae kwon do Νηπιαγωγείου

1. Φυσική κατάσταση

2. Ευλυγισία

3. Γνώση της ονομασίας των λακτισμάτων

4. Τεχνική χεριών

Tae kwon do Α’ και Β’ Δημοτικού

1. Φυσική κατάσταση (ευλυγισία, μυϊκή ενδυνάμωση, ισορροπία)

2. Γνώση της ονομασίας των λακτισμάτων και των μπλοκ

3. Τεχνική χεριών και ποδιών

4. Αρχικές μορφές αυτοάμυνας, πούμσε

Tae Kwon Do Γ’ Δημοτικού +

1. Φυσική κατάσταση (ευλυγισία, μυϊκή ενδυνάμωση, ισορροπία)

2. Γνώση της ονομασίας των λακτισμάτων και των μπλοκ

3. Τεχνική χεριών και ποδιών

4. Αυτοάμυνα, νέες τεχνικές σπασίματος ξύλου, πούμσε

 

YOGA

Δασκάλα – YOGA instructor, είναι η κα. Εύα Χαλικιά,

Eίναι απόφοιτος τουΤμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Πραγματοποίησε Μεταπτυχιακές Σπουδές στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών, με κατεύθυνση «Διατροφή Άσκηση και Υγεία». Από το 2003 ασχολείται επαγγελματικά με τη yoga και τo pilates, με επίσημες και διεθνείς πιστοποιήσεις από την Ελλάδα και το εξωτερικό

               Η γoga στην ηλικία των 3-6 ετών,  εκτός από την ενδυνάμωση και την ευλυγισία, βοηθάει το παιδί να γνωρίσει το σώμα του και να το αγαπήσει. Το βοηθάει να χαλαρώσει και να εστιάσει την προσοχή του, να συγκεντρώσει τη σκέψη του και να ηρεμήσει. Έρευνες έχουν δείξει ότι προικισμένα παιδιά με υπερκινητικότητα, δείχνουν τεράστια βελτίωση με τη yoga.

Επίσης μέσα από τη χαρά του παιχνιδιού ενθαρρύνεται η ελευθερία της έκφρασης, η φαντασία του και η δημιουργικότητα του. Μέσα από την ομάδα, το παιδί μαθαίνει να κοινωνικοποιείται, μαθαίνει να λειτουργεί με άμιλλα και όχι ανταγωνιστικά.

               Η yoga στα πιο μεγάλα παιδιά, 6-12 ετών, εκτός από τα παραπάνω οφέλη που αποκομίζει ένα παιδί που συμμετέχει σε ένα πρόγραμμα yoga, μαθαίνει επίσης να αναπνέει σωστά και να αποκτά συνείδηση αυτής της ζωτικής δραστηριότητας. Επιπλέον η πειθαρχία στη yoga ενισχύει όχι μόνο τη σωματική υγεία αλλά και το «ξύπνημα» των νοητικών ικανοτήτων, όπως η προσοχή, η μνήμη, η επίγνωση.

               Τέλος ,σε ένα μάθημα yoga, εκτός του ότι εξασκούνται η ισορροπία, η δύναμη, η αντοχή, ο συντονισμός και η ευλυγισία, διδάσκονται μαθήματα και αρετές ζωής όπως η αυτοεκτίμηση, ο σεβασμός για τους άλλους, η ευγνωμοσύνη, η προσφορά και η αγάπη.

 

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Μετά τα 4 χρόνια συνεργασίας που είχαμε με ένα από τα κορυφαία  ποδοσφαιρικά clubs της Ευρώπης, την Liverpool FC και την εκπαίδευση που λάβαμε αλλά και την πιστοποίηση αυτής της συνεργασίας, έχοντας αναπτύξει μια νέα Ποδοσφαιρική Ακαδημία από 100 παιδιά και 6 αγωνιστικά τμήματα , πλέον εχουμε την χαρά να συνεργαζόμαστε με την κορυφαία ποδοσφαιρική μεθοδολογία, COERVER @Coaching όπου στοχεύουμε στην ανάδειξη των ταλέντων μέσα από την ατομική βελτίωση και την ομαδική δουλειά. 

Σημαντική είναι η  παρουσία του Τεχνικού Διευθυντή και Προπονητή μας κ. Δημητρίου Γιάννη με την πολυετή εμπειρία του στις προπόνηση στις αναπτυξιακές ηλικίες,  έχοντας  εκπαιδευτει από την μεγάλη σχολή  ποδοσφαίρου της Liverpool FC,  αλλά και της Αγγλικής και Ελληνικης Ομοσπονδιας Ποδοσφαίρου.Επίσης η έλευση του Διευθυντή του Αθλητικού τμήματος κ. Ζήκου Ακη , ενός από τους κορυφαίους Έλληνες ποδοσφαιριστές , μας κάνουν να νιώθουμε την ασφάλεια και την εμπιστοσύνη για την ανάπτυξη ποδοσφαιρικών ταλέντων στο σχολείο μας. Επίσης στόχος μας είναι τα παιδιά που θα ασχοληθούν με το ποδόσφαιρο,  να βελτιώσουν τις ατομικές τους δεξιότητες με την βοήθεια  και καθοδήγηση  ειδικευμένων προπονητών υψηλού επιπέδου. Επίσης ένα σημαντικό κομμάτι του προγραμματισμού μας,  είναι η συμμετοχή των ομάδων μας σε mini πρωτάθλημα με αγωνιστικές υποχρεώσεις κάθε εβδομάδα. Επίσης, θέτουμε ως στόχο την προσωπική βελτίωση του κάθε παιδιού σε ποδοσφαιρικές τεχνικές, αλλά και σε στοιχεία του χαρακτήρα με στόχο  την ολοκλήρωση της προσωπικότητάς του.

 

5Χ5 Νηπιαγωγείου

  1. Ανάπτυξη ομαδικού πνεύματος (συνεργασία-κοινωνικοποίηση)
  2. Κοντρόλ – έλεγχος της μπάλας
  3. Ανάπτυξη ομαδικού πνεύματος ( συνεργασία – κοινωνικοποίηση)
  4. Κοντρόλ – έλεγχος της μπάλας
  5. Μετακίνηση και έλεγχος με την μπάλα
  6. πάσα
  7. Παιχνίδι, ακολουθώντας τους βασικούς κανονισμούς

 

Ποδόσφαιρο Α΄και Β΄Δημοτικού

1. Εκμάθηση σταματήματος της μπάλας και με τα δύο πόδια και με τους 4 τρόπους (πλασέ, coup de pied, εξωτερικό και πέλμα)
2. Oδήγημα της μπάλας με το εσωτερικό και το coup de pied, καθώς και με τα δύο πόδια.
3. Πάσες εν στάσει και εν κινήσει και με τα δύο πόδια από μικρή και μέση απόσταση (3 και 6 μέτρα)
4. Σουτ με πλασάρισμα και με το coup de pied από το ύψος της περιοχής, με το δυνατό πόδι.
5.Οργάνωση της ομάδας στο χώρο για αποφυγή συνωστισμού.
6.Απόκτηση αθλητικής και ποδοσφαιρικής  παιδείας. Σεβασμός αντιπάλου και συμπαικτών, ομαδικό πνεύμα, αναγνώριση όλων των αποτελεσμάτων.
7.Ικανοποίηση και χαρά των μαθητών φεύγοντας από το γήπεδο.

 

Ποδόσφαιρο Γ΄ Δημοτικού +

1.Κοντρόλ και με τα δύο πόδια, σε μέτριο και γρήγορο ρυθμό          

2.Πάσες από μικρή και μέτρια απόσταση σε στάση και σε κίνηση     

3.Πάσες συνεχόμενες χωρίς κοντρόλ ανά δύο, τρεις και τέσσερις παίκτες.

4.Σουτ μετά από μικρό κοντρόλ και άμεσο σουτ μετά από πάσα       

5.Ομαδική συνεργασία σε ομάδες 3 και 4 παικτών               

6.Αθ

 

ΓΕΝΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ - ΕΝΟΡΓΑΝΗ

Προπονήτριες είναι η κ. Ρέππου Ρούλα και η κ. Καγιαννά Ντία, με τεράστια εμπειρία στο αθλημα της Ενόργανης και της Γενικής Γυμναστικής και βέβαια στο σχολείο μας , μιας και τα τελευταια χρόνια έχουμε συνεχείς διακρίσεις στο Φεστιβαλ Γενικής Γυμναστικής που γίνεται στο πλαίσιο του ΑΣΙΣ.

Είναι ένα αναγνωρισμένο άθλημα από την Ελληνική Γυμναστική Ομοσπονδία (Ε.Γ.Ο). Αποτελείται από στοιχεία ενόργανης, ρυθμικής και ακροβατικής γυμναστικής, σε συνδυασμό με χορό ή ελεύθερη χορογραφία. Απευθύνεται σε κορίτσια και αγόρια.

Είναι ένα άθλημα που απαιτεί μυική δύναμη, ισορροπία (στατική και δυναμική) και τεχνική για την επίτευξη των ακροβατικών ασκήσεων. Ευκαμψία - ευλυγισία για τις γυμναστικές ασκήσεις, καλλιτεχνία, ρυθμό και συγχρονισμό για τη χορογραφία. Ενισχύει την ορθή στάση και κίνηση του σώματος, ευθυγραμμίζει την σπονδυλική στήλη, δημιουργώντας ένα υγιές και δυνατό σώμα. Βελτιώνει την αρμονική ανάπτυξη μυών και οστών (νευρομυική συνέργεια), την έκρηξη, την ταχύτητα, την αντοχή και τον προσανατολισμό στον χώρο. Αναπτύσσει την πειθαρχία, τον αυτοσεβασμό και τον σεβασμό προς τους άλλους. Κοινωνικοποιεί τους ασκούμενος μέσω της ομαδικότητας και της συνεργασίας, για την επίτευξη των σκοπών του αθλήματος. Διασκεδάζει, τονώνει την αυτοπεποίθηση, εξελίσσει τη δημιουργικότητα και την έκφραση. Εκτός από ένα καλλίγραμμο σώμα και ένα καθαρό πνεύμα, μυεί στην νοοτροπία του υγιούς αθλητισμού ως τρόπου ζωής, διαμορφώνοντας αγωνιστικό χαρακτήρα.

Γενικη Γυμναστική - Ενόργανη Γυμναστική Γ΄Δημοτικού +

1.                Βασικές κινητικές δραστηριότητες

2.                Απλές θέσεις, στάσεις, ευλυγισία (πλάγιο, μετωπικό στακάτο, γέφυρα, αυχενική στήριξη

3.                Τυποποιημένες ασκήσεις (κυβίστηση, ανακυβίστηση, κατακόρυφο, τροχός)

4.                Συνεργασία, αυτοπειθαρχία, θάρρος, θέληση

ΡΟΥΧΙΣΜΟΣ – ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ

Στο πλαίσιο της ανανέωσης και βελτίωσης όλων των υπηρεσιών του σχολείου μας, με μεγάλη μας χαρά σας ανακοινώνουμε τη νέα μας συνεργασία, με επίσημο συνεργάτη* αθλητικών ειδών, την εταιρία NIKE. Η συνεργασία αυτή έχει ως στόχο την συνέχιση της παροχής υψηλής ποιότητας για την κάλυψη των αθλητικών αναγκών του σχολείου.

Όλοι οι μαθητές του σχολείου μας που συμμετέχουν στις αθλητικές δραστηριότητες του Κέντρου Ανάδειξης Κλίσεων και έχουν ενεργό ρόλο στα ομαδικά αθλήματα και τους αγώνες, θα πρέπει να προμηθευτούν τη φόρμα παρουσίασης και το σετ εμφάνισης αγώνα, με το λογότυπο της Νέας Γενιάς Ζηρίδη.

Οι μαθητές που συμμετέχουν σε  ατομικά αθλήματα θα πρέπει να προμηθευτούν την Φόρμα Παρουσίασης, σε συνεννόηση με τη γραμματεία του Κ.Α.Κ. (210-6685725)

Την επίσημη εμφάνιση αγώνα, θα την φορούν οι μαθητές όταν θα αντιπροσωπεύουν το σχολείο σε επίσημες αθλητικές οργανώσεις και αγώνες.

Η παραγγελία και παραλαβή της αθλητικής ενδυμασίας, θα πραγματοποιείται από τις 15 Οκτωβρίου και εφόσον έχουν ολοκληρωθεί οι εγγραφές των τμημάτων του ΚΑΚ και έχουν συγκροτηθεί οι αντιπροσωπευτικές ομάφες του σχολείου, σε συνεννόηση με την γραμματεία του Κ.Α.Κ.

Σε επόμενη επικοινωνία μαζι σας, θα ενημερωθειτε για το τρόπο παραγγελίας και παραλαβής του σετ αθλητικού ρουχισμού ανά άθλημα.

λητική και ποδοσφαιρική παιδεία. Σεβασμός αντιπάλων, συμπαικτών.

 


Προγράμματα του Κέντρου Ανάδειξης Κλίσεων

Δευτέρα – Τρίτη – Πέμπτη – Παρασκευή (Δημοτικό – Γυμνάσιο – Λύκειο): 14:50 – 16:50

(με κομβικά δρομολόγια)

* Απαραίτητη προϋπόθεση για τη δημιουργία τμήματος είναι η συμμετοχή 15 μαθητών ανά τμήμα.